Вивчення сфери реклами та зв'язків з громадськістю - вагома складова у підготовці бакалаврів за спеціальністю "Журналістика"

Вивчення сфери реклами та зв'язків з громадськістю є вагомою складовою у підготовці бакалаврів за спеціальністю "Журналістика" в УМСФ. Саме тому зустріч з начальником управління із корпоративних комунікацій корпорації АТБ, доктором наук із соціальних комунікацій, професором Сергієм Демченком викликала щире зацікавлення у студентів.

Під час спілкування йшла мова про досвід управління репутацією корпорації АТБ, просування бренду, подієві комунікації та соціальну відповідальність. Приділили увагу і темі підтримання репутації бренду та комунікацій із зацікавленими аудиторіями в умовах воєнного часу. Цікавилися студенти й питаннями оцінювання ефективності комунікативних кампаній, вибору та застосування технологій комунікації, комунікативних каналів, іншими аспектами корпоративних комунікацій.

Домовилися і про перспективи співпраці, оскільки у студентів залишилося у запасі ще достатньо запитань з інших аспектів організації корпоративних комунікацій у такій великій торговельній мережі як АТБ.