ПІТЧИНГ ПРОЄКТІВ СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ

10 листопада відбувся фінальний пітчинг проєктів студентів 2 курсу, які навчаються в Університеті митної справи та фінансів за освітньою програмою ОП "Журналістика, реклама та зв'язки з громадськістю". Цього разу в центрі уваги був аудіовізуальний контент, як результат вивчення дисципліни "Журналістських фах". Було презентовано різноманітні проєкти, серед яких - інформаційні, аналітичні, розважальні та орієнтовані на громадську журналістику. Загалом представлено більше 15 актуальних проєктів,  деякі з них навіть вже реалізовані студентами.

Взагалі, проєктний підхід у вивченні практико-орієнтованих дисциплін є окремою відмінністю ОП "Журналістика, реклама та зв'язки з громадськістю", бо саме під час роботи над власними ідеями, студенти можуть повністю перевірити теоретичні аспекти на практиці. На погляд керівника цього модулю доцента кафедри журналістики Ятчук О.М. той факт,  що захист робіт відбувається у вигляді пітчингу допомагає студентам сформувати професійні критерії, як до презентації власних ідей, так і для обговорення їх в професійному середовищі.