ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ КРОС-КУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Вивчати комунікації ефективно це комунікувати через моделювання базових прес-подій. 

Викладач та стейкголдер Ганна Жихарева-Толстік  (співзасновниця міжнародного рекламного агентства Faberge-Mediа, офіційна представниця  1+1 media в Дніпрі, маркетинг-експерт та співзасновниця платформи «Асамблея культурного обміну України», організаторка фестивалів і конференцій) в рамках дисципліни "Крос-культурні комунікації" пропонує здобувачам вищої освіти ролі спікерів прес-конференції у медіа-центрі. 

В якості кейса моделювали зі здобувачами вищої освіти прес-захід "15-річчя ТРК МОСТ СІТІ". Надзвичайно цікавий та корисний досвід для здобувачів вищої освіти!