Проведення онлайн заходу Open IT «Інтернет-маркетинг і просування»

Цікавим і корисним напрямком в ІТ галузі є електронна комерція. Для знайомства з цим актуальним напрямком в рамках роботи Центру інформаційних технологій у співпраці з KHARKIV IT CLASTER викладачі та студенти спеціальностей ІТ галузі факультету інформаційних технологій прийняли участь у онлайн-воркшопі Open IT на тему «Інтернет-маркетинг і просування».

Валентина Нестерова — Team Lead Marketing and Outsourcing Sales at Telesens розкрила всі аспекти цієї галузі, а саме:

👉Інтернет-маркетинг VS класичний маркетинг: у чому різниця?

👉Які переваги інтернет-маркетингу? Охоплення, точність таргетингу, взаємодія з аудиторією, вимірюваність результатів

👉Що таке цільова аудиторія і як її визначити?

👉Про канали інтернет-маркетингу: SEO, соціальні медіа, контент-маркетинг, email, PPC.

👉Аналітика: огляд сервісів.

👉Що потрібно знати про тренди інтернет-маркетингу 2024?

👉Використання штучного інтелекту в маркетингу.

👉Огляд професій інтернет-маркетингу.

Дякуємо нашим колегам за можливість дізнаватись сучасні тендеціі від фахівців-практиків.