Практичне заняття з "Інтернет маркетингу"

Раді повідомити, що на цьому тижні до нас доєдналася

Аліна Борейко — SMM-стратег з досвідом у digital України, Великобританії, США, Польщі та Індії.

Вона пройшла шлях від копірейтрки на телеканалі СТБ до тім-ліда в одному з рейтингових digital-агентств України. Співпрацювала з понад 28 проєктами у різних нішах.

Розробляла стратегії в Instagram, Facebbok, Linkedin, TikTok на американських, європейських, британських та азійських ринках у B2C та B2B сегментах.

Клієнти: Carlsberg Ukraine, Аптека Доброго дня, ОРАНТА, Viber Ukraine, Parimatch Sports, BROCARD, ОРАНТА, Львівське, ТАСКОМБАНК, Daily Dose London тощо.

На практичному занятті Аліна поділилася із студентами знанням як: - органічно набрати відео на 500,000 переглядів на відео у сфері фармації;

- збільшити кількість підписників на 30 000 у Facebook для пивного бренду;

- отримати 1 млн охоплення за 9 днів в Інстаграм для іноземного бренду одягу;

- створити ком'юніті в 4,5 млн користувачів у одному із найпопулярніших додатків в Україні;

- організувати успішну інфлюенс- кампанію співпрацю із 20 блогерами за 14 днів;

- керувати таргет-кампаніями із бюджетом понад 4,000$;

- керувати командою із 13 людей із 9 проєктами одночасно та не вигоріти.

Дякуюмо Аліні! До нових зустрічей!