6 травня здобувачі освітньо-професійної програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» зустрілись у форматі онлайн з Оленою Рожко – директоркою ТОВ «Резиденція реклами», керуючою партнеркою Faberge marketing partner, співзасновницею ГО “Асамблея культурного обміну України» та освітньої платформи «Екосвідомість Дніпра».
Під час зустрічі обговорювали особливості роботи рекламних агенцій в умовах воєнного стану, аналізували тенденції зниження попиту на рекламу, проблеми скорочення рекламних бюджетів підприємств та організацій. Студенти отримали відповіді на актуальні питання: збереження клієнтської бази в умовах воєнного часу, підтримка співробітників рекламних агенцій та продовження роботи в нових форматах.
http://www.umsf.dp.ua/component/content/article/17-novyny-kafedry/1088-reklamna-diyalnist-v-umovakh-voennogo-stanu-realiji-ta-mozhlivosti?Itemid=101#sigProIdabd7bfb5f8