Салюк Марина Анатоліївна

Доцент кафедри, кандидат психологічних наук

У 2001 році закінчила Дніпропетровський державний університет за спеціальністю «Психологія», кваліфікація «Психолог».

У 2012 році присуджено науковий ступінь кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології  (тема дисертації «Формування когнітивних структур особистості засобами нових інформаційних технологій»). Захист дисертації відбувся в Дніпропетровському національному університеті імені Олеся Гончара.

Є членом Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці.

Викладає дисципліни: «Експериментальна психологія», «Історія психології», «Психодіагностика», «Диференціальна психологія». 

Сфера наукових інтересів: імпліцитні теорії інтелекту та особистості.

Профіль у GoogleScholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=bBI26HsAAAAJ&hl=uk

ORCID  https://orcid.org/0000-0002-6143-350X

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні наукові та навчально-методичні праці

  1. Аршава І.Ф., Салюк М.А. Імпліцитні теорії інтелекту та особистості як предиктори психологічного благополуччя і оптимізму // Journal of Psychology Research. – Vol. 25 (8). – 2019. – С. 10-20
  2. Салюк М.А., Кутовий К.П., Аршава І.О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні як чинник розвитку метакогнітивної компетентності студентів // Зб. наук. пр. «Теорія і практика сучасної психології». - 2019 р., № 5, Т. 1. С. 57-62.  DOI https://doi.org/10.32840/2663-6026.2019.5-1.9
  3. Аршава І.Ф., Салюк М.А. Роль експліцитних та імпліцитних компонентів самосвідомості у проявах адаптаційного потенціалу особистості юнацького віку // JOURNAL OF PSYCHOLOGY RESEARCH, VOL. 26 (9), 2020 – С. 4-12
  4. Салюк М.А., Ковальчук О.С., Несправа М.В., Дашевська Ю.С. Типи сприйняття образу ветерана АТО/ООС сучасною українською молоддю // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том 14: Методологія і теорія психології. – Випуск 5. Київ – Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М.М.». 2020. С 216-225
  5. Аршава І.Ф., Салюк М.А. Самоефективність та імпліцитні уявлення про інтелект як когнітивні предиктори інноваційного потенціалу особистості // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, № 3, 2021. С. 52-59. DOI https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2021.1.8
  6. Аршава І.Ф., Салюк М.А. Особливості взаємозв’язку імпліцитних теорій інтелекту та особистості з копінг-стратегіями // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, № 1, 2022. С. 34-41. DOI https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.1.5
  7. Салюк М.А., Друк М.С. Особистісні фактори академічної прокрастинації студентів в умовах використання дистанційних технологій навчання // JOURNAL OF PSYCHOLOGY RESEARCH, Vol. 28 No. 11 (2022). С. 99-111. DOI: https://doi.org/10.15421/102207
  8. Величко Р.В., Салюк М.А. Імпліцитна психологія як науковий напрям психологічних досліджень // Габітус, №46, 2023. С. 49-54. http://habitus.od.ua/journals/2023/48-2023/8.pdf
  9. Galtseva, T., Saliuk, M., Кutiepova-Bredun, V., Ploshynska, A., & Hrysenko, N. (2023). Peculiarities of personality resilience formation in modern conditions. Amazonia Investiga, 12(62), 213-220. https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.21 (WoS)
  10. Stupka, A.A., Kopteva, E.M., Saliuk, M.A. et al. Virial theorem for a cloud of stars obtained from the Jeans equations with second correlation moments. Eur. Phys. J. C 83, 598 (2023). https://doi.org/10.1140/epjc/s10052-023-11737-y (WoS)

 

Наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні):

Салюк М.А., Бунас А.А. Загальна психологія. Електронний навчальний посібник. Дніпро: ДНУ, 2021. 320 с.

 

Наявність виданих навчально-методичних посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:

  1. Салюк М. А., Бунас А.А. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з дисципліни «Загальна психологія» (для студентів ОКР «Бакалавр» денної, заочної та вечірньої форм навчання). – Д. : ДНУ, 2021. – 28 с.
  2. Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт за другим (магістерським) рівнем спеціальності 053 «Психологія» для студентів денної та заочної форм навчання / укл.: А. Бунас, М. Салюк. Дніпро : ДНУ, 2021.-  44 с.
  3. Салюк М.А. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з дисципліни «Історія психології» (для студентів ОКР «Бакалавр» денної, заочної та вечірньої форм навчання). – Дніпро: ДНУ, 2022.  – 18 с. (1,1 др. арк.). (електронний варіант).

 

Виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах:

2019-2021 рр - відповідальний виконавець наукової теми кафедри загальної психології та патопсихології «Психологічні ресурси адаптаційного потенціалу особистості» (№ держреєстрації 0119U100514).

 

Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:

  1. Салюк М.А., Петренко Т.С. Особливості сприйняття образу ветерана АТО сучасною українською молоддю // Osiągnięcia naukowe i perspektywy: Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. M.Andrzejewskiego. – Wrocław: Nowa nauka, 2019. – 112 р. С. 93-94.
  2. Салюк М.А., Грібанова К.В. Особливості самовідношення та локусу контролю як предиктори стресостійкості особистості // Молодий вчений. — 2019. — №11. С.738-742. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-11-75-156
  3. Салюк М.А., Грібанова К.В. Роль самовідношення у прогнозуванні стресостійкості особистості // Матеріали Міжнародної науково-практичної заочної конференції: «Особистісні ресурси досягнення життєвого успіху: психолого-педагогічний аспект», 21-22 листопада 2019 р. — Д.: ДНУ, 2019
  4. Салюк М.А., Тарасюк Х.О. Роль імпліцитних уявлень у забезпеченні психічної саморегуляції особистості та її адаптаційного потенціалу // Wissenschaftliche  Ergebnisse  und  Errungenschaften: 2020: der  Sammlung  wissenschaftlicher  Arbeiten  «ΛΌГOΣ»  zu  den Materialien der    internationalen    wissenschaftlich-praktischen Konferenz  (B. 2), 25.Dezember,  2020. München,  Deutschland: Europäische Wissenschaftsplattform. С. 110 – 112. 
  5. Салюк М.А., Друк М.С. Вплив прокрастинації на прийняття рішень студентами // Наукові тренди постіндустріального суспільства: матеріали II Міжнародної наукової конференції (Т.3), м. Запоріжжя, 3грудня, 2021р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. С. 69-71.