Це стало головною темою у розмові здобувачів другого курсу освітньої програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» із запрошеною гостею.
Нині Альона Логвиненко комунікаційниця Міжнародного благодійного фонду Caritas Ukraine, перед цим мала багаторічний досвід комунікаційної роботи у Всеукраїнській організації «Громадянська мережа ОПОРА». Сама вона не активна авторка власних мемів, але є їхньої відданою шанувальницею і використовує їх у своїй професійний діяльності.
Під час зустрічі зі студентами медійниця поділилася міркуваннями про те, за що українці так цінують меми. На який рівнях вони взаємодіють із різними соціальними групами. Як меми занепадають із часом, адже в суспільстві відбувається переоцінка певних подій, або ж виростає покоління, яке слабко обізнане з подіями, що вплинули на формування мему. А деякі з них навпаки – отримують постійний ребрендинг під впливом актуальних нових.
Крім того, за словами Альони Логвиненко, не лише бренди, але й деякі політики свідомо працюють на те, щоб їхня діяльність мала мемний потенціал. Мова не про форсмажори, коли хтось постає у комічному світлі через свою необачність чи невправні дії. Йдеться про цілеспрямований і керований процес, під час якого певні фрази або ситуації отримують вірусний ефект в соціальних мережах і позитивно впливають на імідж особистості.
http://www.umsf.dp.ua/blog/4561-%D1%8F%D0%BA-%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8#sigProId4bfe78a01d