У багаторічній співпраці Університету митної справи та фінансів з Міжнародною
ІТ-компанією ZONE3000 вже доброю традицією стало проведення щосеместрових зустічей зі студентами різних спеціальностей Університету.
Показово, що ZONE3000, яка входить до ТОП-10 ІТ-роботодавців України та є нашими багаторічним партнером, відкриває карʼєрні можливості не лише професіоналам у сфері, а й студентам і спеціалістам без досвіду.
Саме взаємодії з цією компанією Центр кар’єри УМСФ, який організовує подібні зустрічі, надає особливого значення. Адже кожного разу студенти отримують можливість не тільки поспілкуватись з досвідченими фахівцями компанії, але й отримати корисну інформацію щодо інноваційних напрямків її діяльності та перспектив можливого працевлаштування.
У квітні поточного року відбулись дві чергові зустрічі студентіва Університету з експерткою ZONE3000 — Олександрою Костенко, CS Recruiter Lead.
Під час першої зустрічі для студентів спеціальності «Психологія», тема якої «Через софт-скілз до успіху», спікерка влучно поєднала інтереси майбутніх психологів із практичним досвідом роботодавця. Зокрема, обговорювались наступні питання: які софт-скілз найбільш затребувані на ринку праці; як розвивати комунікаційні, адаптивні та аналітичні навички ще під час навчання; як ефективно презентувати свої сильні сторони у резюме та на співбесіді.
Для студентів спеціальності «Комп’ютерні науки», тема зустрічі якої була «Як подружитися з роботодавцем», спікерка акцентувала увагу на тому, як не просто знайти роботу, а й будувати карʼєру з розумінням ринку праці та очікувань роботодавців. А серед основних питань, які розглядались — які помилки найчастіше стають на заваді під час пошуку роботи; як грамотно готуватись до співбесіди і презентувати себе на 100%; які можливості пропонує компанія вже сьогодні: від стартових позицій до варіантів для розвитку в команді.
Спікерка Олександра Костенко також поділилася практичними порадами та прикладами з реального досвіду.
Зустрічі пройшли у динамічному форматі та залишили по собі багато корисних інсайтів.
Практичним результатом зустрічі стала пропозиція щодо відкритої цікавої вакансії від ZONE3000 — Customer Support Specialist. Це ідеальний варіант для початку карʼєри, адже все, що необхідно – володіння англійською. Досвід роботи або спеціалізовані навички не потрібні!
Більше про позицію:
👉 Дохід від $450.
👉 Всьому необхідному навчать на тренінгу (який компанія також оплачує).
👉 Робота віддалена та позмінна, а тому можна поєднувати роботу та навчання.
👉 Безоплатні курси англійської.
👉 Приємні пропозиції та знижки від партнерів (Rozetka, MakeUp, Цитрус, Jysk тощо).
Щоб спробувати себе на позицію Customer Support Specialist, пишіть в Telegram @ZONE3000_kh чи одразу залишайте контакти у формі https://bit.ly/3T369he.
Дякуємо партнерам за увагу і відкритість до студентської аудиторії та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
http://www.umsf.dp.ua/blog/4305-%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%83-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D1%87%D1%96-%D0%B7-%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%8E-%D1%96%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%94%D1%8E-zone3000#sigProIde12472e904