Знову традиційні зустрічі з Міжнародною ІТ-компанією ZONE3000

У багаторічній співпраці Університету митної справи та фінансів з Міжнародною
ІТ-компанією ZONE3000 вже доброю традицією стало проведення щосеместрових зустічей зі студентами різних спеціальностей Університету.

Показово, що ZONE3000, яка входить  до ТОП-10 ІТ-роботодавців України та є нашими багаторічним партнером, відкриває карʼєрні можливості не лише професіоналам у сфері, а й студентам і спеціалістам без досвіду.

Саме взаємодії з цією компанією Центр кар’єри УМСФ, який організовує подібні зустрічі, надає особливого значення. Адже кожного разу студенти отримують можливість не тільки поспілкуватись з досвідченими фахівцями  компанії, але й отримати корисну інформацію щодо інноваційних напрямків її діяльності та перспектив можливого працевлаштування.

У квітні поточного року відбулись дві чергові зустрічі студентіва Університету з експерткою ZONE3000 — Олександрою Костенко, CS Recruiter Lead.

Під час першої зустрічі для студентів спеціальності «Психологія», тема якої «Через софт-скілз до успіху», спікерка влучно поєднала інтереси майбутніх психологів із практичним досвідом роботодавця. Зокрема, обговорювались наступні питання: які софт-скілз найбільш затребувані на ринку праці; як розвивати комунікаційні, адаптивні та аналітичні навички ще під час навчання; як ефективно презентувати свої сильні сторони у резюме та на співбесіді.

Для студентів спеціальності «Комп’ютерні науки», тема зустрічі якої була «Як подружитися з роботодавцем», спікерка акцентувала увагу на тому, як не просто знайти роботу, а й будувати карʼєру з розумінням ринку праці та очікувань роботодавців. А серед основних питань, які розглядались  —  які помилки найчастіше стають на заваді під час пошуку роботи; як грамотно готуватись до співбесіди і презентувати себе на 100%;  які можливості пропонує компанія вже сьогодні: від стартових позицій до варіантів для розвитку в команді.

Спікерка Олександра Костенко також поділилася практичними порадами та прикладами з реального досвіду.

Зустрічі пройшли у динамічному форматі та залишили по собі багато корисних інсайтів.

Практичним результатом зустрічі стала пропозиція щодо відкритої цікавої вакансії від ZONE3000 — Customer Support Specialist. Це ідеальний варіант для початку карʼєри, адже все, що необхідно – володіння англійською. Досвід роботи або спеціалізовані навички не потрібні!

 

Більше про позицію: 

👉 Дохід від $450.

👉 Всьому необхідному навчать на тренінгу (який компанія також оплачує).

👉 Робота віддалена та позмінна, а тому можна поєднувати роботу та навчання.

👉 Безоплатні курси англійської.

👉 Приємні пропозиції та знижки від партнерів (Rozetka, MakeUp, Цитрус, Jysk тощо).

Щоб спробувати себе на позицію Customer Support Specialist, пишіть в Telegram @ZONE3000_kh чи одразу залишайте контакти у формі https://bit.ly/3T369he

Дякуємо партнерам за увагу і відкритість до студентської аудиторії та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!