Інтенсив вебінарів від партнера УМСФ – міжнародної ІТ-компанії ZONE3000

На цьому тижні Центр ка’єри УМСФ для студентів університету організував справжній інтенсив вебінарів від багаторічного партнера -  ІТ-компанії ZONE3000.

Найактивнішими його учасниками стали студенти факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин.

Спікер Олег Опришко (Admin Recruiter & Event Manager ZONE3000) провів лекції на актуальні теми сьогодення:

☑️ «Серфінг життя» - все про work-life баланс, а також вміння поєднувати карʼєру та навчання;

☑️ «Мистецтво фідбеків» - про важливу навичку, яка полягає у вмінні екологічно надавати й отримувати зворотній звʼязок;

☑️ «Через soft skills до успіху» - про те, як особистісні якості людини можуть допомогти не лише на професійному шляху, а й у приватному житті.

То ж, у рамках цих онлайн-зустрічей, студенти збагатилися корисними порадами і лайфхаками, які точно стануть у пригоді під час пошуку першого місця роботи та початку професійної кар’єри.

Також є важливим те, що всі ці знання можна застосувати на практиці вже зараз, адже у ZONE3000 відкрита цікава вакансія Customer Support Specialist. Це ідеальний варіант для початку карʼєри, адже все, що необхідно – володіння англійською. Досвід роботи або спеціалізовані навички не потрібні!

Більше про позицію: 

👉 Дохід від $450.

👉 Всьому необхідному навчать на тренінгу (який компанія також оплачує).

👉 Робота віддалена та позмінна, а тому можна поєднувати роботу та навчання.

👉 Безоплатні курси англійської.

👉 Приємні пропозиції та знижки від партнерів (Rozetka, MakeUp, Цитрус, Jysk тощо).

Щоб спробувати себе на позицію Customer Support Specialist, пишіть в Telegram @ZONE3000_kh чи одразу залишайте контакти у формі https://bit.ly/3T369he

Дякуємо  спікеру за цікаві та інформативні  вебінари, які допомагають студентам отримати відповіді на актуальні й хвилюючі їх питання. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю з  ІТ-компаієюї ZONE3000!