СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

07 листопада 2022 року відбулася онлайн-зустріч здобувачів вищої освіти спеціальностей «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», «Готельно-ресторанна справа», «Журналістика», «Маркетинг», «Туризм», «Міжнародні економічні відносини» Університету митної справи та фінансів з досвідченим фахівцем-практиком, таргетологом, маркетстратегом Олександром Королем.

Побудова стратегії, тобто загального плану дій для досягнення певної цілі, є напрочуд важливим для просування бренду/компанії в інтернеті.

Як правильно сформувати свою стратегію та які маркетингові інструменти при цьому використовувати розповів спікер під час онлайн-зустрічі.

Доповідач розкрив секрети професії таргетолога та таргетингу у соціальних мережах, який нині є світовим трендом.

Проведений майстер-клас включав корисні знання та поради щодо побудови якісної стратегії реклами в соціальних мережах, зокрема: формування основних завдань таргетолога, аналіз цільової аудиторії, конкурентів, продуктів; розібрали як перевіряти гіпотези; отримали поради по креативу та технологічному налаштуванню, по побудові конверсійних макетів та текстів, базові технічні налаштування реклами, аналізи реальних кейсів з бізнесу.

Захід викликав високу зацікавленість серед здобувачів вищої освіти.

Ми щиро дякуємо спікеру за можливість участі у заході та отриманні нових актуальних знань в умовах стрімкого розвитку цифрового суспільства для здобувачів вищої освіти у контексті формування відповідної теоретичної бази та практичних навичок у подальшій професійній діяльності.