C7 Журналістика

 

Спеціальність: С7 Журналістика

Освітня програма: «ЖУРНАЛІСТИКА, РЕКЛАМА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ»

 

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Форма здобуття освіти: денна

Обсяг та розрахунковий строк виконання освітньої програми:

240 кредитів ЄКТС, 3 роки 10 місяців

Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за програмою:

  • Повна загальна середня освіта;
  • Освітній ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»)

 

Мінімальний конкурсний бал для вступу: 100

Мета освітньої програми: забезпечення комплексної підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, формування здатності випускників розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціальнокомунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов здійснення професійної діяльності за фахом в Україні та за рубежем. Мета освітньо-професійної програми відповідає місії Університету митної справи та фінансів щодо сприяння суспільному та економічному прогресу України шляхом формування і розвитку професійного і конкурентоспроможного людського капіталу.

Переваги освітньої програми: освітня програма спрямована на підготовку універсального фахівця із соціальних комунікацій: медіа, реклама та зв’язки з громадськістю. Освітня програма має прикладний характер і орієнтована на здобуття студентами комплексу компетентностей для успішного здійснення професійної діяльності у різних галузях масової комунікації.

Особливості освітньої програми:

  • підготовка здобувачів вищої освіти як універсальних професійних комунікаторів зі спеціалізованими компетентностями з масової комунікації у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що узгоджується з місією Університету митної справи та фінансів щодо сприяння суспільному та економічному прогресу України шляхом формування і розвитку професійного і конкурентоспроможного людського капіталу;
  • передбачає проходження двох навчальних, двох виробничих практик і переддипломної практики;
  • передбачає виконання творчих проєктів з журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю;
  • окремі заняття відбуваються на базі відповідних організацій;
  • окремі дисципліни можуть викладатися англійською мовою;
  • до проведення навчальних занять залучаються фахівці-практики.

Основні навчальні дисципліни:

  • Історія масової комунікації
  • Етика журналістської, рекламної та PR-діяльності
  • Контент і продукти друкованих медіа
  • Контент і продукти аудіовізуальних медіа
  • Контент і продукти онлайн-медіа
  • Реклама, контент і продукти рекламної комунікації
  • Зв’язки з громадськістю, контент і продукти PR-комунікації
  • Організація рекламних та PR-комунікацій
  • Медіариторика
  • Жанри журналістських творів
  • Теорія та практика редагування
  • Копірайтинг і спічрайтинг
  • Міжнародні комунікації
  • Кризові комунікації та медіабезпека
  • Масова комунікація у сфері зовнішньоекономічної діяльності
  • Іноземна мова в медіакомунікаціях

 

Бази практики та роботодавці: 

Здобувачі вищої освіти проходять навчальну, виробничу та переддипломну практику на базі понад 20 організацій, серед яких:

  • Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів України
  • Сектор інформаційної політики Дніпровської митниці Держмитслужби України
  • Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (Дніпровська регіональна дирекція)
  • Комунвльне підприємство Дніпровської міської ради «Телерадіокомпанія «Дніпро ТV»
  • ПП «Телерадіокомпанія «Регіон» (D1)
  • Багатоплатформне видання «Вісті Придніпров’я»
  • Багатоплатформне видання «Наше місто»
  • Онлайн-медіа «Днепр вечерний»
  • ТОВ «Інформаційне бюро «РЕПОРТЕР»
  • ТОВ «Резиденція реклами»
  • ПП «АГЕНЦІЯ «КИТ»
  • Міжнародне маркетингове та PR-агентство Prioritet Group

Випускники освітньої програми працюють у найрізноманітніших організаціях і структурних підрозділах сфери медіа, реклами та зв’язків з громадськістю, зокрема таких:

  • Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ»
  • Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (Дніпровська регіональна дирекція)
  • Комунвльне підприємство Дніпровської міської ради «Телерадіокомпанія «Дніпро ТV»
  • ПП «Телерадіокомпанія «Регіон» (D1)
  • ТОВ «Видавництво «Український Медіа Дім»
  • Дніпропетровська обласна військова адміністрація
  • Дніпровська митниця Держмитслужби України
  • Підгородненська міська рада
  • Компанія «УкрАвтоІмпорт»

а також:

  • керівниками і фахівцями проєктних команд медіапродакшенів
  • комунікаторами промислових, агропромислових, торговельних, сервісних підприємств, мистецьких і освітніх закладів
  • приватними підприємцями у сфері послуг з розробки і поширення рекламного та PR-контенту.

 

 

Можливості для випускників:

Випускники освітньої програми можуть обіймати первинні посади:

  • журналіст,
  • коментатор,
  • інокореспондент,
  • кореспондент, кореспондент власний, кореспондент спеціальний,
  • оглядач, оглядач політичний,
  • редактор, редактор відповідальний,
  • рекламіст,
  • фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою

у редакціях друкованих, аудіовізуальних, онлайн-медіа; рекламних та PR-агентствах; комунікативних підрозділах різних суб’єктів господарської діяльності, органів державного управління та органів місцевого самоврядування, недержавних неприбуткових та інших організацій.

 

Наші контакти:

Кафедра журналістики

м. Дніпро, вул. Крутогірний узвіз, 8, к. 506

тел. 0665322133

 

https://www.facebook.com/

kafedra.journalism.umsf