Участь студентів кафедри у кейс-чемпіонат «Package development»!

02.06.21 р.  на кафедрі маркетингу відбувся кейс-чемпіонат «Package development»!

Сьогодні в боротьбі за покупця упаковці відводиться одне з провідних місць. Поряд із назвою і ціною вона відіграє величезну комунікативну роль і значно полегшує просування товару: допомагає позиціонувати товар, полегшує впізнавання товару, формування і підкріплення відмінних рис товару, є невід'ємним елементом бренду.

Студенти протягом двох тижнів працювали командами по 5 осіб над кейсами, а сьогодні презентували підсумкові роботи - результати маркетингового алалізу та синтезу!

Така командна робота сформувала у студентів наснагу ділитися своїми науковими пошуками щодо поєднання теорії і практики