Спеціальність «Маркетинг»

Маркетинг

Об'єктом вивчення освітньої програми «Маркетинг» є маркетингова діяльність як форма взаємодії суб'єктів ринкових відносин для задоволення їх економічних та соціальних інтересів.

Предметна область містить знання з фундаментального маркетингу, поведінки споживача, маркетингових досліджень, маркетингової товарної політики, маркетинговою ціноутворення, маркетингової політики розподілу, маркетингових комунікацій, логістики, інформаційних систем і технологій в маркетингу, цифрового маркетингу, математичних і статистичних методів у маркетингу з врахуванням глобалізацій них процесів.

 

Презентація про спеціальність

 

Спеціалізації бакалаврату:

Споживчий маркетинг
Реклама та PR

 

Випускники можуть обіймати ПОСАДИ:

 

 

Наші контакти:

 

Наші контакти:

кафедра підприємництва та економіки підприємств

м. Дніпро, вул. Аржанова, 12, каб. № 201, 202, 307, 308;

тел. 726-94-40, 726-94-44

E-mail: kafedrep@gmail.com

завідувач кафедри – д.е.н., професор Жадько Костянтин Степанович

Важливо!

Предмети ЗНО для вступу:

Бюджетно-контрактна форма навчання:

  • Українська мова та література
  • Математика
  • Іноземна мова або географія

 Виключно контрактна форма навчання:

  • Українська мова та література
  • Історія Украни
  • Іноземна мова або географія

Можливий вступ на рівень (ліцензійний обсяг):

  • бакалавра (50 осіб)

Вартість навчання 2019-2020 н.р.